maanantai 23. joulukuuta 2013

Loppukierron tuntemuksia

Nyt on kierron viimeinen viikko meneillään, ja menkkoja odotan saapuvaksi 27.12. Jotenkin nyt on kuitenkin ollut toiveikas olo siitä, etteivät ne tulisikaan. Tätä on vaikeaa selittää, koska mitään kovin ihmeellisiä oireita minulla ei ole ollut. Nyt pari päivää minulla on ollut outoja alavatsakipuja, ikään kuin menkat olisivat tulossa, mutta silti hieman eri tavalla. Nyt kipu on selkeämpää ja jollain tapaa viiltävämpää. Olen ollut huolissani siitä, että rintani eivät ole olleet lainkaan kipeät, toisin kuin kaikissa muissa kierroissa. Yleensä rinnat kipeytyvät heti ovulaation jälkeen, ja kipeys laantuu kohti kuukautisia. Sen sijaan tänään havaitsin hieman arkuutta rinnoissa, joten tämä oire saattaa olla vaihtamassa paikkaa. Tai sitten olen raskaana (jota toki toivon kaikkein eniten).

Tämä tunne siitä, että olen raskaana on siis luultavasti täysin psykologista. Kun viime kierto meni harakoille, niin tälle kierrolle olen asettanut ehkä hieman kohtuuttomia toiveita. Olisi se silti ihana, että saisin myöhästyneenä joululahjana plussan testiin.

Tänään lähden viimeisen iltavuoron jälkeen joulun viettoon, joten palaan asiaan joko kuukautisten tai toivottavasti plussan kanssa joulun jälkeen.

Toivotan siis kaikille lukijoilleni lämmintä ja rauhallista joulunaikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti